Rossie.AI je zbrusu nový AI startup, který se zabývá dodávkou NLP (Natural Language Processing) řešení v Salesforce pro jazyky CEE regionu. Za jejím vznikem stojí spolupráce společností Agnostix a Enehano.
Rozárka reaguje na rozmach generativní AI a na poptávku po praktických AI aplikacích a nástrojích, které lze efektivně využít ve firmách a organizacích. Nový startup se zaměřuje především na AI nástroje pro zpracování přirozeného jazyka v platformě Salesforce, konkrétně češtiny a dalších jazyků střední a východní Evropy.
Za Rozárkou stojí naše spolupráce se společností Enehano, která je v Česku dlouhodobě jedničkou na digitální transformaci a automatizaci přes Salesforce a pracuje pro největší tuzemské firmy. Rossie.AI je prvním projektem vytvořeným v rámci nového holdingu Synequs, který založili právě majitelé Enehana Jiří Mach a Michal Peška. Do čela startupu se jako CEO postavil spoluzakladatel Agnostixu Martin Franc.
„V Rossie.AI spojujeme dlouholetou expertízu v budování systémů pro řízení vztahů s klienty a nástrojů pro virtuální asistenci. Zaměřujeme se na enterprise klientelu, kam přinášíme state-of-the-art technologie v oblastech umělé inteligence a zpracování přirozeného jazyka,“ popisuje Martin Franc.
Rozárka zpracuje hovory i maily
Výsledných řešení může Rozárka vygenerovat podle požadavků klientů celou řadu. Jedním z nich je například monitoring hovorů, který vytvoří souhrn hovoru, identifikuje z něj vyplývající úkoly a zadá je. Nebo ohodnotí operátora a předá mu zpětnou vazbu.
Velmi užitečným řešením od Rozárky je i zpracování e-mailů, když AI dokáže klasifikovat mailové zprávy, připravit pro příjemce souhrn sdělení e-mailů a vytvořit na jeho základě úkoly.
Inovativní vyhledávání
Dalším příkladem je chytré vyhledávání ve znalostní bázi, které umožňuje zaměstnancům například na zákaznické lince zadávat dotaz místo klíčových slov přirozeným jazykem v prostředí chatu. Vyhledávání je tak nejen přirozenější, ale díky využití AI přináší o desítky procent větší relevanci vyhledaných informací a dokumentů. Rozárka dokonce dokáže sama navrhnout podobu odpovědi pro zákazníka.
Řešení od Rozárky jsou v první fázi určena především pro enterprise společnosti, které pro řízení obchodu, marketingu nebo například zákaznické péče využívají platformu Salesforce.
Více informací o Rozárce najdete na rossie.ai.