Usnadnění a urychlení nákupů v e-shopech, vyhledávání zboží, asistence.
Hlasové rozhraní není pouhá náhrada klikání, nebo rozšíření chatbota. Představuje zcela nový způsob uživatelské interakce a způsobu nakupování - vkládání více položek do košíku zároveň, filtrace zboží podle různých a nesourodých parametrů, doporučování termínů rozvozu podle aktuálních kapacit. To vše pomocí pomocí hlasových pokynů formulovaných přirozeným jazykem.
Jaké jsou přínosy využívání hlasových rozhraní v ecommerce?
- Hlasové rozhraní zjednoduší orientaci v rozsáhlých katalozích. Tím, zejména u eshopů v velkým množstvím druhů zboží, zrychlí a usnadní zákazníkům nákup.
- Hlasové ovládání pomůže zvládnout nákupy sofisitikovanějšího zboží. Pro uživatele je jednodušší zeptat se na výhody/nevýhody daného typu zboží, než manuálně srovnávat desítky parametrů.
- Při nákupu prostřednictvím smartphonu je pro zákazníka využití některých hlasových povelů přirozené díky asistentům jako Siri anebo Google. Například plnění nákupního seznamu, nastavení různých připomínek a poznámek k nákupu apod. Plné hlasové nákupní rozhraní je pak pro uživatele přirozenou evolucí.
- Hlasové rozhraní ve formě virtuálních agentů callcentra pomůže se snižováním nákladů v callcentrech a zvýší jejich dostupnost i flexibilitu.
Srovnejte nákup bez pomoci hlasového asistenta a nákup s jeho asistencí. Zákazník jistě ocení jednoduchost nákupu a rychlost jakou dosáhne výsledku.
Tradični postup: Uživatel přejde k nákupnímu portálu na potraviny. Začne vybírat a porovnávat produkty k nákupu. Postupně vyhledává a prochází kategorie, podkatergorie, podkategorie podkategorií. Některé produkty před vložením do košíku porovná s jinými a dlouze je vybíra. Zejména ty, které nezná anebo které jsou dražší. Jiné vloží do košíku bez velkého přemýšlení. Občas si musí košík zobrazit, protože už zapomněl, co všechno do něj vložil, anebo proto, že se uklepl, nebo proto, že našel něco výhodnějšího než co v košíku už má. Nákup uloží, ale nedokončí, protože začína nový seriál, na který chce koukat.
S Amy (asistivní režim): Uživatel přejde k nákupnímu portálu na potraviny. Začne vybírat a porovnávat produkty k nákupu. Řekne...
Dneska hlavně potřebuji sehnat bio zeleninu a ovoce.
Systém zobrazí nabídku kategorií bio zeleniny a ovoce.
Bio rajčata, bio papriku, taky bio mrkev a jo, ješte bio okurky.
Systém zobrazí všechny produkty dle požadavku uživatele.
Rajčata pouze soudkovitá a ty ze Španělska, bio papriku jenom tu červenou. Ze všeho pouze nejlevnější nabíku.
Systém zobrazí požadovaný výběr.
Fajn, tak od všeho 2 kila do košíku.
Systém vypíše upozornění: Okurky se kupují pouze na kusy, kolik kusů mám vložit do košíku?
5 kusů.
Systém vloží požadované zboží do košíku.
Hele už mi začíná seriál. Houkni na mně za hoďku, pak to dokončíme.
... a zavře aplikaci.
Asistivní režim hlasového ovládání využívá kromé hlasu další kanál (běźné GUI, klávesnici, senzor...)
Úplný režim hlasového ovládání využívá pouze hlas jako jediný vstupně-výstupný kanál komunikace (jako např. Amazon Alexa)
Další podporované scénáře:
- Hlasem ovládané srovnání produktů na mobilu i desktopu
- Virtuální agent klientského callcentra
- Virtuální helpdesk agent
Líbilo by se vám pracovat s Amy beno bez ní?
Myslíte, že klient spíše dokončí nákup s Amy, anebo bez ní?
Amy můžete využít ve formě
DEMO
Chcete se dozvědět více? Prosím, zadejte své jméno a e-mail a my se Vám obratem ozveme.
Děkujeme a těšíme se na osobní prezentaci…