Banking

Bankovnictví

Řešení pro osobní finance ve formě personalizovaného bankovního asistenta.

Uživatel nedává pouze pokyny, ale aktivně komunikuje s bankou. Sděluje své potřeby a očekává relevantní návrhy. To vše bez zásahu lidského faktoru a se zpracováním sdělených dat pro obohacení profilu klienta a určení parametrů vhodné obchodní nabídky.

Proč používat hlasové rozhraní v bankách?

  • Hlasové rozhraní bance umožní lépe pochopit potřeby klientů, zejména v digitalních kanálech. To se v konečném důsledku projeví ve zlepšení online prodejů.
  • Hlasové ovládání pomůže se zvládnutím komplikovanějších procesů. Typickým příkladem může být digitální onboarding, který úspěšně dokáže bez pomoci dokončit pouze část klientů.
  • Hlasové rozhraní ve formě virtualních agentů callcentra pomůže se snižováním nákladů v callcentrech a zvýší jejich dostupnost i flexibilitu.

Představte si tento jednoduchý přiklad.
Uživatel se příhlásí do mobilní banky. Otevře transakční historii, prohlíží kreditní transakce za poslední 2 měsíce. Najde konkrétní transakci a pak zavře vyhledávání transakční historie. Dále zkontroluje zůstatek na účtu. Pak vyhledá seznam plánovných plateb a trvalých příkazů. Chvíli prohlíží seznam trvalých plateb, pak se znovu vrátí na obrazovku se zůstatkem a zavře aplikaci.

Co se banka dozvěděla o jeho skutečných potřebách?

S Amy ten samý scénář může vypadat takto: Uživatel se přihlásí do mobilní banky a řekne...

Můžu si tento měsíc dovolit extra výdaj 25 000?

Ne, s vašimi obvyklými příjmy a výdaji by vám chybělo 11 500 korun.

Je zřejmé, že v druhém případě by banka lépe věděla, jaký produkt aktuálně klientovi nabídnout.
Další příklady interakcí, ze kterých lze odvodit skutečné potřeby klienta, a ty pak využít například v cílených nabídkách, uvádíme níže.

S Amy (asistivní režim): Uživatel se příhlásí do mobilní banky a řekne...

Ukaž mi všechny platby na můj běžný účet za poslední měsíc.

Systém: Zobrazí transakční historii s vyfiltrovanými záznamy.

A teď všechny platby za příští měsíc.

Systém: Zobrazí seznam trvalých a budoucích plateb.

Vyhoď předplatné fitka a sečti to, kolik toho je?

Systém: Zobrazí součet plateb za příští měsíc, který činí 27 340 korun.

Uživatel zavře aplikaci.

Asistivní režim hlasového ovládání využívá kromé hlasu další kanál (běźné GUI, klávesnici, senzor...)

S Amy, jinak (úplný režim): Uživatel se příhlásí do mobilní banky. Začne mluvit a systém mu hlasem odpovídá:

Přišla mi už ná účet ta výplata pojistného z Vzorové pojišťovny?

Za poslední měsíc žádná platba z Vzorové pojišťovny

Tento měsíc budu potřebovat 16 000 korun na opravu auta, budu na to mít?

Ano, s vašimi obvyklými příjmy a výdaji máte na účtu dostatek peněz.

Úplný režim hlasového ovládání využívá pouze hlas jako jediný vstupně-výstupný kanál komunikace (jako např. Amazon Alexa)

Podporované scénáře:

  • Mobilní banka ovládaná hlasem
  • Digitální prodej produktů s hlasovou podporou
  • Digitální onboarding pomocí hlasu
  • Virtuální agent klientského callcentra
  • Virtuální helpdesk agent

Líbilo by se vám pracovat s Amy, nebo bez ní?
Myslíte, že se banka dozví více o cílech uživatele s Amy, nebo bez ní...?

Graph voice usage
Graph smart speaker adoption
Graph voice adoption
Graph voice adoption industry
Graph voice devices
Graph ecommerce

Amy můžete využít ve formě

Mobilní aplikace ovládané hlasem
Amy lze jednoduše integrovat do vaší stávající mobilní aplikace. Pak je jenom na vás, jaké úkoly necháte Amy dělat. Může třeba pomáhat uzivateli s tím co právě děla jako velice inteligentní hlasová nápověda. Nebo může aktivně s uživatelem kooperovat na složitějších úkolech. Uživatele jsou na mobilní zařízení zvyklí mluvit, o to je spolupráce s Amy pro ně přirozenější.
Desktopové aplikace ovládané hlasem
Amy lze jednoduše integrovat do vaší stávající webové aplikace. Amy pak bude fungovat na mobilním zařízení a na desktopu s danou aplikací. Je jenom na vás, jaké úkoly necháte Amy dělat. Může třeba pomáhat uživateli s tím, co právě dělá jako velice inteligentní hlasová nápověda. Nebo může aktivně s uživatelem kooperovat na složitějších úkolech.
Hlasového skillu (aplikace) pro Alexu
Alexa je virtuální asistent společnosti Amazon. Obýva zařízení Amazonu (například Echo) anebo se dá nainstalovat jako mobilní aplikace. Rozšířená je zejména v anglicky a německy mluvících zemích. I v Čechách má své příznivce. Alexa dokáže zodpovědět množství jednoduchých otázek a vykont jednoduché úkoly. Amy se dokáže s Alexou integrovat a bydlet v ní jako jeden z takzvaných "skilů" Alexy. Amy je pak dostupná aktivací daného skillu.
Virtuálního agenta v callcentru
Amy na uživatele může mluvit jako operátor callcentra. Uživatel se jí dovolá běžným způsobem, je pouze na řídícím systému callcentra, zda hovor nechá obsloužit źivým operátorem anebo Amy. Obsluhovat tímto způsobem je vhodné zejména jednodušší interakce - dotazy na produkty, nastavování paramtetrůproduktů, hlášení různých událostí, zjišťování stavu procesů apod. Amy je neomezeně škálovatelná, takže ji nelze zahltit množstvím a ani délkou telefonátů.

DEMO

Chcete se dozvědět více? Prosím, zadejte své jméno a e-mail a my se Vám obratem ozveme.

Děkujeme a těšíme se na osobní prezentaci…

    Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů společností Agnostix, s.r.o.