Řešení pro osobní finance ve formě personalizovaného bankovního asistenta.
Uživatel nedává pouze pokyny, ale aktivně komunikuje s bankou. Sděluje své potřeby a očekává relevantní návrhy. To vše bez zásahu lidského faktoru a se zpracováním sdělených dat pro obohacení profilu klienta a určení parametrů vhodné obchodní nabídky.
Proč používat hlasové rozhraní v bankách?
- Hlasové rozhraní bance umožní lépe pochopit potřeby klientů, zejména v digitalních kanálech. To se v konečném důsledku projeví ve zlepšení online prodejů.
- Hlasové ovládání pomůže se zvládnutím komplikovanějších procesů. Typickým příkladem může být digitální onboarding, který úspěšně dokáže bez pomoci dokončit pouze část klientů.
- Hlasové rozhraní ve formě virtualních agentů callcentra pomůže se snižováním nákladů v callcentrech a zvýší jejich dostupnost i flexibilitu.
Představte si tento jednoduchý přiklad.
Uživatel se příhlásí do mobilní banky. Otevře transakční historii, prohlíží kreditní transakce za poslední 2 měsíce. Najde konkrétní transakci a pak zavře vyhledávání transakční historie. Dále zkontroluje zůstatek na účtu. Pak vyhledá seznam plánovných plateb a trvalých příkazů. Chvíli prohlíží seznam trvalých plateb, pak se znovu vrátí na obrazovku se zůstatkem a zavře aplikaci.
Co se banka dozvěděla o jeho skutečných potřebách?
S Amy ten samý scénář může vypadat takto: Uživatel se přihlásí do mobilní banky a řekne...
Můžu si tento měsíc dovolit extra výdaj 25 000?
Ne, s vašimi obvyklými příjmy a výdaji by vám chybělo 11 500 korun.
Je zřejmé, že v druhém případě by banka lépe věděla, jaký produkt aktuálně klientovi nabídnout.
Další příklady interakcí, ze kterých lze odvodit skutečné potřeby klienta, a ty pak využít například v cílených nabídkách, uvádíme níže.
S Amy (asistivní režim): Uživatel se příhlásí do mobilní banky a řekne...
Ukaž mi všechny platby na můj běžný účet za poslední měsíc.
Systém: Zobrazí transakční historii s vyfiltrovanými záznamy.
A teď všechny platby za příští měsíc.
Systém: Zobrazí seznam trvalých a budoucích plateb.
Vyhoď předplatné fitka a sečti to, kolik toho je?
Systém: Zobrazí součet plateb za příští měsíc, který činí 27 340 korun.
Uživatel zavře aplikaci.
Asistivní režim hlasového ovládání využívá kromé hlasu další kanál (běźné GUI, klávesnici, senzor...)
S Amy, jinak (úplný režim): Uživatel se příhlásí do mobilní banky. Začne mluvit a systém mu hlasem odpovídá:
Přišla mi už ná účet ta výplata pojistného z Vzorové pojišťovny?
Za poslední měsíc žádná platba z Vzorové pojišťovny
Tento měsíc budu potřebovat 16 000 korun na opravu auta, budu na to mít?
Ano, s vašimi obvyklými příjmy a výdaji máte na účtu dostatek peněz.
Úplný režim hlasového ovládání využívá pouze hlas jako jediný vstupně-výstupný kanál komunikace (jako např. Amazon Alexa)
Podporované scénáře:
- Mobilní banka ovládaná hlasem
- Digitální prodej produktů s hlasovou podporou
- Digitální onboarding pomocí hlasu
- Virtuální agent klientského callcentra
- Virtuální helpdesk agent
Líbilo by se vám pracovat s Amy, nebo bez ní?
Myslíte, že se banka dozví více o cílech uživatele s Amy, nebo bez ní...?
Amy můžete využít ve formě
DEMO
Chcete se dozvědět více? Prosím, zadejte své jméno a e-mail a my se Vám obratem ozveme.
Děkujeme a těšíme se na osobní prezentaci…