Představujeme Kate

Kate pomůže vašim aplikacím, aby s vámi dokázaly mluvit přirozeným jazykem.
Nezáleží na tom, zda se jedná o mobilní, desktopové, nebo embedded aplikace - budete je moci ovládat hlasem. Kate změní vaše aplikace v příjemné a chytré společníky, kteří porozumí tomu co říkáte. Bez ohledu na to, zdali mluvíte krátce, nebo dlouze, jakými slovy anebo v jakém kontextu to říkáte, anebo jakým jazykem mluvíte. Kate je systém založený na umělé inteligenci, připravený spolupracovat s vašimi aplikacemi, aby ony lépe spolupracovaly s uživateli.

Banking

Bankovnictví

Řešení pro osobní finance ve formě personalizovaného bankovního asistenta. Uživatel nedává pouze pokyny, ale aktivně komunikuje s bankou. Sděluje své potřeby a očekává relevantní návrhy. To vše bez zásahu lidského […]

Ecommerce

E-commerce

Usnadnění a urychlení nákupů v e-shopech, vyhledávání zboží, asistence. Hlasové rozhraní není pouhá náhrada klikání, nebo rozšíření chatbota. Představuje zcela nový způsob uživatelské interakce a způsobu nakupování – vkládání více […]

Logistics

Logistika

Trasování kurýrů, zásilek, stavu dodávky… Ať již na straně spotřebitele, nebo doručovací služby, přináší hlasové ovládání potřebný komfort v přepravě zásilek. Hands-free koncept spolu s rychlou možností vyhledávání urychluje dodání […]

Rádi Vám ukážeme, jak úžasná Kate je...
Demo zdarma

Hlavní přednosti

Registruje kontext rozhovoru a adekvátně reaguje

  • Změňte téma konverzace a pak navažte tam, kde jste přestali
  • Používejte běžné konverzační fráze, které mají v daných situacích různý význam
  • Mluvte o věcech bez vyjádření podmětu
  • Reagujte předvídatelně i když se uživatel nedrží vašeho dialogového scénáře
Kontext v hlavní roli

Kontext v hlavní roli

Komfortní hlasové rozhraní je k dispozici v těchto jazycích:

  • Čeština
  • Angličtina
  • Němčina
  • Španělština
  • Francouzština
  • Italština
Inteligentní hlasové rozhraní

Inteligentní hlasové rozhraní

Agnostický design

Funguje v hlasových asistentech (Google, Amazon), jako aplikace v mobilních telefonech, jako operátor callcentra nebo jako součást webu.

Pokročilá konverzace

Vytvářejte bohaté dialogy. Žádné schéma otázka-odpověď, ale strukturovaná (vlastně i nestrukturovaná) konverzace.

Java technologie

Technologický stack, který je známý, a tedy provozovatelný u většiny enterprise společností. Ať už v cloudu, nebo on premise.

Napište si o demo zdarma

Prosím, zadejte své jméno a e-mail a my se Vám obratem ozveme.

Děkujeme a těšíme se na osobní prezentaci…






Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů společností Agnostix, s.r.o.